Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Klaus Lindgren kirjoitti:No nyt on kumpikin kohta kuta kuinkin oikein. Vielä kun huomaamme, että eivät sulje toisiaan pois, alkaa syntyä oikea ymmärrys.
Kiitos. Olinkin oikeassa. Luulin sinun Klaus syyttävän, etten ymmärrä mitään oikein, käännän kirjoituksesi päälaelleen ja, että olen se, joka riitaa haastaa.

Klaus Lindgren
Viestit: 1178
Liittynyt: 30.11.05 12:31

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Lemmi kirjoitti: Luulin sinun Klaus syyttävän, etten ymmärrä mitään oikein, käännän kirjoituksesi päälaelleen ja, että olen se, joka riitaa haastaa.
Juuri noita asioita minä valittelinkin. Kerrankin olit lähellä ymmärtää sen. Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Klaus Lindgren kirjoitti:Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?
Olet kai unohtanut miksi käyt tätä keskustelua Klaus.

Luulen sinun vastailevan esimiehesi Tapio Onnelan puolesta tai hänen käskystään minulle kysyessäni Onnelalta kenen kanssa olen haastanut riitaa.

Klaus Lindgren
Viestit: 1178
Liittynyt: 30.11.05 12:31

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Lemmi kirjoitti:
Klaus Lindgren kirjoitti:Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?
Olet kai unohtanut miksi käyt tätä keskustelua Klaus.

Luulen sinun vastailevan esimiehesi Tapio Onnelan puolesta tai hänen käskystään minulle kysyessäni Onnelalta kenen kanssa olen haastanut riitaa.
Luulet vain. Mutta miksi ihmeessä pidät kiinni luuloistasi, vaikka ne on todettu vääriksi? Ei, ties kuinka monennen kerran, ei ole Onnela antanut minulle käskyjä. Eikö sinulla oile parempaa tekemistä kuin jänkättää ties mistä luuloistasi?

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Klaus Lindgren kirjoitti:
Lemmi kirjoitti:
Klaus Lindgren kirjoitti:Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?
Olet kai unohtanut miksi käyt tätä keskustelua Klaus.

Luulen sinun vastailevan esimiehesi Tapio Onnelan puolesta tai hänen käskystään minulle kysyessäni Onnelalta kenen kanssa olen haastanut riitaa.
Luulet vain. Mutta miksi ihmeessä pidät kiinni luuloistasi, vaikka ne on todettu vääriksi? Ei, ties kuinka monennen kerran, ei ole Onnela antanut minulle käskyjä. Eikö sinulla oile parempaa tekemistä kuin jänkättää ties mistä luuloistasi?
Olen pahoillani Klaus etten tiennyt vastausta kysymykseesi miksi keskustelet. Pyytäisitkö Onnelaa vastaamaan minulle ja sinun ei tarvitse vastata. Olisin siitä kiitollinen.

Klaus Lindgren
Viestit: 1178
Liittynyt: 30.11.05 12:31

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

En enää tiedä, mitä Lemmille voisi sanoa niin, että hän ymmärtäisi sen oikein. Joten lopetan tämän tähän.

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Kiitos paljon Klaus.

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Elämmekö jo "totuuden jälkeistä aikaa"?

Tapio Onnela kirjoitti:ja kuten nytkin huomasimme tälle foorumille Venäjän propagandaa syytää useilla postauksillaan päivässä nimimerkki Lemmi
Ikävää, etten ystävällisistä pyynnöistä huolimatta saa sinua Tapio parantamaan käytöstapojasi.

Laitan tämänkin ketjun talteen tietokoneelleni, koska saatan joutua lähettämään dokumentteja Turun ja Tampereen yliopiston hallinnolle käytöksestäsi Tapio.

Tapio Onnela
Viestit: 4903
Liittynyt: 13.09.05 12:40
Viesti: Kotisivu

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Tapio Onnela kirjoitti: ja kuten nytkin huomasimme tälle foorumille Venäjän propagandaa syytää useilla postauksillaan päivässä nimimerkki Lemmi
Lemmi kirjoitti:Ikävää, etten ystävällisistä pyynnöistä huolimatta saa sinua Tapio parantamaan käytöstapojasi.
Laitan tämänkin ketjun talteen tietokoneelleni, koska saatan joutua lähettämään dokumentteja Turun ja Tampereen yliopiston hallinnolle käytöksestäsi Tapio.
Tätä keinoa vaientaa foorumin toimitus ovat turhaan koettaneet toistaiseksi ainakin Pelho sekä ja nimimerkki kpj jotka yrittivät vaientaa foorumin toimituksen spämmäämällä valituksia ja tekaistuja ilmiantoja kymmeniin tiedotusvälineisiin, Julkisen sanan neuvostoon sekä Agricolan taustaorganisaatioissa työskenteleville henkilöille. Vielä kerran: foorumi noudattaa sääntöjä joiden mukaan mm:
”Agricolan keskustelufoorumi on avoin toimitettu keskustelupalsta. Jotta keskustelun taso säilyisi, foorumi on moderoitu, toisin sanoen palstan toimittajilla on yleisönosastojen tapaan oikeus poistaa asiattomat ja riitaa haastavat puheenvuorot, sekä muokata viestejä. Asiattomat viestit, jotka eivät edistä keskustelua poistetaan. Toistuvasti asiattomia viestejä postittavien käyttäjätunnukset poistetaan.”
”Hyväksyt, että "Agricolan uutis- ja keskustelufoorumit" on oikeus poistaa, muokata, siirtää ja sulkea mikä tahansa keskusteluketju tai viesti niin halutessamme.”
Emme siis ole missään vastuussa jatkaa kanssasi keskustelua foorumin toimituspolitiikasta. Tapasi keskustella on etupäässä pikkumaista saivartelua, joka vain harvoin johtaa mihinkään hedelmälliseen ajatusten vaihtoon.
Koettaisin pysyä asialinjalla ja välttää jatkuvat henkilökohtaiset hyökkäykset foorumin toimittajia kohtaan. Asialliset puheenvuorot ovat aina tervetulleita.

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Tapio Onnela kirjoitti:Koettaisin pysyä asialinjalla ja välttää jatkuvat henkilökohtaiset hyökkäykset foorumin toimittajia kohtaan. Asialliset puheenvuorot ovat aina tervetulleita.
Luulen Tapio ettei ole epäasiallinen hyökkäys puolustautua asiattomilta syytöksiltäsi.

Olen useasti pyytänyt sinulta kohteliasta käytöstä Agricolan vieraita kohtaan ja olen menettämässä toiveen, että muuttaisit tapojasi esittäessäsi oikeudeksesi käyttäytyä huonosti. Minusta se ei ole oikein ja saattaa mahdollisesti Turun ja Tampereen yliopistot häpeään. Voin olla väärässäkin ja yliopistot pitävät käytöstäsi yliopistojen julkisuuskuvan ja arvojen mukaisena.

Kuten kirjoitit Tapio käytöksestäsi on siis moni valittanut jo aiemmin. En ole ainoa, joka on tyytymätön huonoon käytökseesi.

Toivon ystävällisesti sinun huomioivan Agricolan vierailijoiden käytöksestäsi antaman palautteen ja parantavan käytöstäsi.

kpj
Viestit: 255
Liittynyt: 18.10.13 21:13

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Keskustelun "pelisäännöistä" vielä kerran:

Olen iäkäs. Säällisen kasvatuksen saaneena vieroksun moukkamaisuutta. Yritänkin karttaa sitä, mm. pysymällä sen ulottumattomilla.
Olen Lemmin kanssa samaa mieltä "keskustelunne" tasosta.

Eniten on silti ottanut päähän ainainen ja taukoamaton valehtelu.

Se jatkuu selän takanakin:
Tapio Onnela kirjoitti: Tätä keinoa vaientaa foorumin toimitus ovat turhaan koettaneet toistaiseksi ainakin Pelho sekä ja nimimerkki kpj jotka yrittivät vaientaa foorumin toimituksen spämmäämällä valituksia ja tekaistuja ilmiantoja kymmeniin tiedotusvälineisiin, Julkisen sanan neuvostoon sekä Agricolan taustaorganisaatioissa työskenteleville henkilöille.

Ei minun kannata pyytää esimerkkejä "kymmeniin tiedotusvälineisiin spämmäämistäni tekaistuista ilmiannoista", sillä sellaisia ei ole eikä Onnela osaa pyydellä valheitaan anteeksi.

Kuten huomataan, seuraan foorumia sporadisesti vaikken osallistu "keskusteluihin".
Jatkossa kiinnostaa eniten, miten räikeäksi valehtelu saa muodostua, ennen kuin asiaan puututaan.

Tapio Onnela
Viestit: 4903
Liittynyt: 13.09.05 12:40
Viesti: Kotisivu

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Tapio Onnela kirjoitti:Tätä keinoa vaientaa foorumin toimitus ovat turhaan koettaneet toistaiseksi ainakin Pelho sekä ja nimimerkki kpj jotka yrittivät vaientaa foorumin toimituksen spämmäämällä valituksia ja tekaistuja ilmiantoja kymmeniin tiedotusvälineisiin, Julkisen sanan neuvostoon sekä Agricolan taustaorganisaatioissa työskenteleville henkilöille.
kpj kirjoitti:Ei minun kannata pyytää esimerkkejä "kymmeniin tiedotusvälineisiin spämmäämistäni tekaistuista ilmiannoista", sillä sellaisia ei ole eikä Onnela osaa pyydellä valheitaan anteeksi.
Kirjoituksesta voi saada väärän käsityksen. On totta, että tämä nimimerkki ei tietääkseni ole lähettänyt massapostauksia muihin tiedotusvälineisiin, kuten listassa mainittu herra Pelho. Yritys estää foorumin toimintaa kohdistui vain taustaorganisaatioissa oleviin henkilöihin, joille hän massapostitti viestejä Pelhon lailla vaikuttaakseen foorumin toimittamiseen.

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Tapio Onnela kirjoitti:vaikuttaakseen foorumin toimittamiseen.
Oletko sittenkin toimittaja?

Lemmi
Viestit: 1146
Liittynyt: 12.12.15 22:57

Re: Elämmekö jo "totuuden jälkeistä aikaa"?

nylander kirjoitti:
Tapio Onnela kirjoitti:Tämähän on silkka vale, jota nyt myös sinä ja muu Venäjän hallitsevaa eliittiä tukeva propagandajoukko levittää.
Aha, luet minut siteerattuani tri Keijo Korhosta nyt siis kuuluvaksi "Venäjän hallitsevaa eliittiä tukevaan propagandajoukkoon".
Muistaakseni Tapio laski minut Venäjän trolliksi siteerattuani New York Timesia.

Olen pyytänyt häneltä useasti kohteliasta käytöstä muita kirjoittajia kohtaan ja joskus on ollut hetkiä, jolloin olen luullut onnistuneeni kunnes hän aloittaa uudelleen kirjoittajien haukkumisen.

Toivon että joku vastuuhenkilö Turun ja tai Tampereen yliopistolla jo puuttuisi Tapion huonoon käytökseen.

Klaus Lindgren
Viestit: 1178
Liittynyt: 30.11.05 12:31

Re: Elämmekö jo "totuuden jälkeistä aikaa"?

Lemmi kirjoitti:Muistaakseni Tapio laski minut Venäjän trolliksi siteerattuani New York Timesia.
Missä ja milloin? Pelkän huteraksi osoittautuneen muistin perusteella ei tuollaisia pitäisi mennä laukomaan. Varsinkaan, kun kaikki aiemmat puheenvuorot ovat kenen hyvänsä nähtävillä tällä samalla sivustolla.

Palaa sivulle “Puheenvuoroja historiasta”