Elämmekö jo "totuuden jälkeistä aikaa"?

Foorumi on tarkoitettu yleiseen historia-aiheiseen keskusteluun.

Valvojat: Marjo Pihlajaniemi, Riitta Oittinen, Klaus Lindgren, Kati Parppei, Jukka Palm, Anu Lahtinen, Agricola, Jouko Nurmiainen, Annastiina Mäkilä

Tapio Onnela
Viesti:

Re: Elämmekö jo "totuuden jälkeistä aikaa"?

ViestiKirjoittaja Tapio Onnela » 15.03.17 23:10

Tapio Onnela kirjoitti:
Lemmi kirjoitti:Minua kyllä harmittaa tosi paljon Onnelan vääristely Korhosen kirjoituksesta.

Nylanderin mukaan Korhonen kirjoitti:Lännen media, demokratian esitaistelijaksi mainittu, käsittelee silkkihansikkain vallankaappauksella valtaan noussutta Kiovan hallitusta. Ukrainasta vallitsevasta uskomattomasta korruptiosta mieluiten vaietaan.

Väite ei pidä paikaansa. Joko Korhonen ei tiedä mistä hän puhuu, tai sitten hän valehtelee. Tämä selviää vaikkapa lukemalla nimimerkki Lemmin lainaamia lähteitä Ukraina keskustelussa, tai Googlaamalla.

Lemmi

ViestiKirjoittaja Lemmi » 16.03.17 10:27

Tapio Onnela kirjoitti:Väite ei pidä paikaansa. Joko Korhonen ei tiedä mistä hän puhuu, tai sitten hän valehtelee. Tämä selviää vaikkapa lukemalla nimimerkki Lemmin lainaamia lähteitä Ukraina keskustelussa, tai Googlaamalla.

Luulen sinun haukkuneen minut Venäjän propagandan levittäjäksi lainattuani lähteitä, joita pyydät nyt lukemaan ja kirjoitat, että se olisi Korhonen, joka ei tiedä mistä puhuu tai valehtelee. Luulen, että se olet sinä Tapioseni.

Klaus Lindgren

ViestiKirjoittaja Klaus Lindgren » 16.03.17 10:58

Lemmi kirjoitti:
Klaus Lindgren kirjoitti:Lemmi, perustat siis tietosi Ukrainan korruptiosta läntisiin lähteisiin. Onko se Ukrainan korruption salailua, kun läntiset valtavirran julkaisut käsittelevät Ukrainan korruptiota?

Luulen ettei ole salailua.

Siis ei ole salailua.

Tuossa on vain pieni osa Lemmin kommentista. Loppu on niin outoa tekstiä, ettei sitä kannata kommentoida.

Palaa sivulle “Puheenvuoroja historiasta”