Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

Foorumi on tarkoitettu yleiseen historia-aiheiseen keskusteluun.

Valvojat: Marjo Pihlajaniemi, Riitta Oittinen, Klaus Lindgren, Kati Parppei, Jukka Palm, Anu Lahtinen, Agricola, Jouko Nurmiainen, Annastiina Mäkilä

Lemmi

Re: Keskustelua keskustelusta ja sen pelisäännöistä

ViestiKirjoittaja Lemmi » 16.02.17 14:58

Klaus Lindgren kirjoitti:No nyt on kumpikin kohta kuta kuinkin oikein. Vielä kun huomaamme, että eivät sulje toisiaan pois, alkaa syntyä oikea ymmärrys.

Kiitos. Olinkin oikeassa. Luulin sinun Klaus syyttävän, etten ymmärrä mitään oikein, käännän kirjoituksesi päälaelleen ja, että olen se, joka riitaa haastaa.

Klaus Lindgren

ViestiKirjoittaja Klaus Lindgren » 17.02.17 12:35

Lemmi kirjoitti: Luulin sinun Klaus syyttävän, etten ymmärrä mitään oikein, käännän kirjoituksesi päälaelleen ja, että olen se, joka riitaa haastaa.

Juuri noita asioita minä valittelinkin. Kerrankin olit lähellä ymmärtää sen. Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?

Lemmi

ViestiKirjoittaja Lemmi » 19.02.17 12:27

Klaus Lindgren kirjoitti:Mutta miksi me käymme tätä keskustelua?

Olet kai unohtanut miksi käyt tätä keskustelua Klaus.

Luulen sinun vastailevan esimiehesi Tapio Onnelan puolesta tai hänen käskystään minulle kysyessäni Onnelalta kenen kanssa olen haastanut riitaa.

Klaus Lindgren

ViestiKirjoittaja Klaus Lindgren » 19.02.17 13:02

Lemmi kirjoitti:

Luulen sinun vastailevan esimiehesi Tapio Onnelan puolesta tai hänen käskystään minulle kysyessäni Onnelalta kenen kanssa olen haastanut riitaa.

Luulet vain. Mutta miksi ihmeessä pidät kiinni luuloistasi, vaikka ne on todettu vääriksi? Ei, ties kuinka monennen kerran, ei ole Onnela antanut minulle käskyjä. Eikö sinulla oile parempaa tekemistä kuin jänkättää ties mistä luuloistasi?

Lemmi

ViestiKirjoittaja Lemmi » 19.02.17 13:11

Klaus Lindgren kirjoitti:
Lemmi kirjoitti:

Luulet vain. Mutta miksi ihmeessä pidät kiinni luuloistasi, vaikka ne on todettu vääriksi? Ei, ties kuinka monennen kerran, ei ole Onnela antanut minulle käskyjä. Eikö sinulla oile parempaa tekemistä kuin jänkättää ties mistä luuloistasi?

Olen pahoillani Klaus etten tiennyt vastausta kysymykseesi miksi keskustelet. Pyytäisitkö Onnelaa vastaamaan minulle ja sinun ei tarvitse vastata. Olisin siitä kiitollinen.

Klaus Lindgren

ViestiKirjoittaja Klaus Lindgren » 19.02.17 15:19

En enää tiedä, mitä Lemmille voisi sanoa niin, että hän ymmärtäisi sen oikein. Joten lopetan tämän tähän.

Lemmi

ViestiKirjoittaja Lemmi » 19.02.17 15:40

Kiitos paljon Klaus.

Palaa sivulle “Puheenvuoroja historiasta”